Selasa, 18 Oktober 2011

APE LAGI YER??? URMMM......

Saban hari menghitung detik yg mendebarkan.. satu2 pekara telah berlalu dlm hdp ak, dan aku amt besyukur sbb byk yg aku impikan aku kecapi walaupun x seperti yg diharapkan namun rezeki itu ttp ad.. aku selalu pegang pd kata2 ini.. "Allah x akn berikan ape yg kita mahu tetapi Allah beri ape yg kita perlu.." sekarang ini aku hanya mengharapkan yg terbaik berlaku dlm hidup aku.. dlm perjalanan usia yg semakin meningkat, byk mengajar aku erti kehidupan.. adakala getir yag sinngah d hati membawa sebuah pengertian yg tidk dpt diukur dgn permata..suka duka mengajar aku menjadi lbh dewasa dlm menilai peribadi kedewasaan..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anniversary of Love

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers