Sabtu, 16 Oktober 2010

Sabarlah Sayang..

hatinya terlalu halus dan rapuh.. dia terlalu cepat terluka dan tersentuh.. aku hanya mampu memberi kata-kata semangat dan mengucapkan "sabarlah sayang.." dalam hati ini hanya tuhan yang tahu..batapa aku tidak sabar untuk menjaga dan membelai hatinya.. sabarlah untuk sedikait masa lagi sayang.. akan aku cuba membahagiakan mu nanti bila kita sudah sebumbung dan sah bersama.. tak perlu lagi kau harapkan perhatian mereka.. tak perlu lagi kau terasa dengan mereka.. biarlah aku yang memanjakanmu.. apa yang kau perlu katakan saja akan aku perbuat segalanya untukmu. aku ingin kau tahu bahawa aku terlalu mencintaimu.. tak sanggup aku mendengar kau meluahkan duka dihati..terlalu ingin aku membelai hatimu supaya kau gembira setiap masa.. untuk melihat senyum yang kau ukir dibibirmu agar aku jua turut merasa bahagia.. agar aku dapat menghidu harum bunga yang mekar dihatimu dibawa angin kabar yang gembira.. sabarlah sayang.. nanti aku hadir untukmu setiap waktu kau perlu.. aku sayang kamu.. abang.... doaku tidak putus agar kita segera dapat disatukan dalam ikatan yang lebih kukuh dan murni.. bahagia sentiasa dibawah lembayung nikmat kasih dan sayangNya..amin ya rabbal alamien.. insyaallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anniversary of Love

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers