Isnin, 18 April 2011

JIWA KACAU!

hrm... x tau ape bahasa selanga pon jd salah kew?? bukan x tau ilmu2 kitab or terlepas isu2 berunsur ilmiah.. aku x rasa rugi pon.. hrm.. pelik?? pentig sgt kew kena tau suma2 hal hiburan?? ape trend percakapan terkini, siapa pemenang Anugerah Hiburan, treadmark lenggok bahasa???? hadoi.. pening kepala.. knape asik nk cari salah n kelemahan aku jew?? aku x rasa rugi pon x tau semua tu.. sbb bg aku x penting.. knape dia nk persoalkan semua tu?? konon nk amik hati org lain, boley borak2 n kita x la mcm org bodoh lam kolony n boleh wat kita lebih macerd biler tau semua tu?? huh!! port ngumpat n tambah point dosa boleh la.. pelik..mmg aku pelik sgt2..huhu..  kalau aku nie slow pon bukan nyew bangang sgt tp still x reti2.. hadoi.. knape nk banding2kan aku dgn orang tu lah, org nie lah??? aku just aku lah!! mana leh jd org lain.. benci btol!! warghhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. btol2 dah serabutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!! ---> aku sukakan kedamaian.. tp knape sampai kna cop anti sosial?? betol2 so00oSIAL! huh!! nk kata aku ni hanya hidup dlam dunia sendiri?? seakan akan dalam pulau dunia nie ada aku sorang jew?? hello?? im not crazy okey! yg penting aku x kacau org lain.. knape nk pertikaikan?? hadaoiii.. wa dh betol2 serabut ma..haiyaaa.. tulunnnn laaaaaaa..hadoi.. tambah semak kepala wa mcm ni... sampaikan x tau apa istilah "bil air tertunggak" pon jd salah.. hayooo00.. kwn2 ku sekelian, aku nk tanya ni???? berpa ramai yg tau istilah tu selain bahasa tersurat yg korg tau.. cuba explen kat ak yg dicop bengap sgt ni ape meaning tersirat diyer?? hadoi yai.. hati ni kata, SABOR JO LAR.. huhuhuhu ~~~>BLURR~~ /(T~T)\

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anniversary of Love

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers