Isnin, 11 April 2011

SAMPAI BILA KITA AKAN DIJADIKAN BONEKA MEREKA???

First time aku dga bila org berbicara tentang THE ARIVAL aku wat derk jew sbb x tahu pe2 pon psl citer tu.. tp bila dh selalu sgt terdengar title tu disebut2 hati ni mula berdetik.. best sgt kew dokumentari tu?? aku pon sbenarnya terlalu fenatik nak tau ape maksud DAJAL tu dan nak sgt tahu.. siapa dia?? teringat ustazah2 n ustz2 citer msa skolah2 dlu.. tapi aku still x faham2 besalah jenis slow cam aku ni kna detail..huhu.. so nk cari jwpan aku serch la sendiri..huhuhu...mcm2 citer aku jumpa.. sampailah aku tgok sendiri citer/dokumentari hebat ni.THE ARIVALS.. fuh~ mmg licik dan amat menakutkan.. so aku sugest kat suma umat islam.. dokumentari ni mmg wajib tonton dan aku harap kita suma jgan hanya melihat dengan mata kasar tapi cuba selami dengan mata hati.. semoga kita semua terselamat dari DAJAL LAKNATULLAH dan dipelihara iman dan agama Islam kita yang tercinta.. antara maklumat yang aku serch berkaitan dengan dokumentari 50 episod ni try r layari: http://www.rezamohyin.com/featured/the-arrival-siri-dokumentari-yang-wajib-ditonton/ selamat menonton :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anniversary of Love

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers